Aerobni i anaerobni trening?

27/05/2013

Šta je aerobni trening?

Aerobni trening podstiče vaš organizam da masti upotrebi za proizvodnju energije. Ovaj proces stimuliše trening koji ne zahteva previše napora u mišićima.

Kako? Prvo,- šetanjem, trčanjem, plivanjem, vožnjom bicikla, veslanjem, koračanjem, planinarenjem. Takva rekreacija sagoreva manje kalorija, ali podstiče telo da koristi više masti.

Svakodnevni aerobni trening:

  • Ako je moguće, šetajte ili vozite bicikl do posla
  • Izađite jednu stanicu ranije iz autobusa i prošetajte
  • Izbegavajte lift
  • Idite na svež vazduh posle posla i trčite bar 15 minuta
  • Koristite steper najmanje dvaput nedeljno
  • Idite na plivanje najmanje jednom nedeljno
  • Iskoristite lepo vreme vikendom i zaputite se na planinu

Anaerobni trening ili vežbe snage

Anaerobni trening zahteva dosta napora od mišića, pa zato i ne sagoreva mnogo kalorija. Takav trening ne doprinosi kardiovaskularnoj izdržljivosti, ali razvija snagu mišića i povećava njihovu masu.

Anaerobna aktivnost podrazumeva iznenadne, maksimalne napore mišića koji traju manje od 90 sekundi.

Kako? Najčešći primer su: trbušnjaci, trčanje, sklekovi, dizanje tegova…

Ostavite komentar

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Anti spam pitanje: *